DKauto Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden – DK Detailing & Carcare

1. Algemeen

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten geleverd door DK, gevestigd te Aalsmeer, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 90768744
1.2 Door een afspraak te maken of gebruik te maken van onze diensten, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden.
1.3 Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen.

1.4 Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op overeenkomsten met DK, waarbij derden betrokken worden voor de uitvoering.

2. Diensten

DK is gespecialiseerd in:
– Lakcorrectie en polijsten
– Interieurreiniging (stofzuigen, dieptereiniging, geurverwijdering)
– Exterieurreiniging (handwas, wax, velgenreiniging, etc.)
– Ramen blinderen (tintfolie aanbrengen op ruiten)
– Beschermende behandelingen zoals glascoating en sealants

3. Prijzen & Betaling

3.1 Alle prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.
3.2 De uiteindelijke prijs wordt bepaald op basis van voertuigtype, vervuilingsgraad en eventuele extra werkzaamheden.
3.3 Betaling dient direct na voltooiing van de dienst te geschieden, contant of via pin/tikkie/bankoverschrijving.
3.4 Bij uitblijven van betaling binnen 7 dagen worden administratiekosten en wettelijke rente in rekening gebracht.

4. Afspraken & Annulering

4.1 Afspraken kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd.
4.2 Bij te late annulering of no-show behoudt DK zich het recht voor om 50% van het afgesproken bedrag in rekening te brengen.
4.3 DK behoudt zich het recht voor afspraken te verplaatsen bij overmacht, weersomstandigheden of onvoorziene omstandigheden.

5. Aansprakelijkheid

5.1 DK voert elke behandeling met uiterste zorg uit, maar is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door:
– Bestaande gebreken of schade aan het voertuig
– Verouderde of kwetsbare materialen
– Onderdelen die loszitten of niet fabrieksmatig zijn gemonteerd
5.2 Bij het blinderen van ramen is DK niet aansprakelijk voor het niet voldoen aan wettelijke eisen indien de klant hiervoor geen duidelijke instructies heeft gegeven.
5.3 Schade of ontevredenheid dient binnen 24 uur na oplevering schriftelijk of via de app/mail gemeld te worden.

5.4 Bij het plaatsen van raamfolie mogen de ramen 3 dagen niet omhoog of omlaag. Doe je dit wel is dit voor eigen risico en zijn wij niet daarvoor aansprakelijk.

6. Garantie

6.1 DK biedt garantie op montage van raamfolie (blindering) gedurende 1 jaar, mits er geen sprake is van:
– Beschadiging door derden
– Onjuist gebruik of reiniging
– Temperatuurschommelingen buiten normaal gebruik
6.2 Op poets- en reinigingsdiensten geldt geen garantie, tenzij schriftelijk overeengekomen.

7. Klachtenprocedure

7.1 Klachten dienen binnen 48 uur na levering gemeld te worden via e-mail of schriftelijk, eventueel met beeldmateriaal.
7.2 DK streeft naar een passende oplossing en behoudt zich het recht voor herstelwerkzaamheden zelf uit te voeren.

8. Overmacht

DK is niet aansprakelijk voor schade of vertraging veroorzaakt door overmacht, zoals ziekte, weersomstandigheden, uitval van apparatuur, stroomstoringen of andere onvoorziene situaties.

9. Privacy

DK behandelt persoonsgegevens met de grootste zorg. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatie en administratie, en niet gedeeld met derden zonder toestemming.

10. Toepasselijk Recht

Op alle overeenkomsten tussen DK en de klant is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen worden, indien nodig, voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waarin DK gevestigd is.

11. Retentie Recht

Als de opdrachtgever niet of niet volledig betaalt voor werkzaamheden aan een voertuig, inclusief kosten voor eerder verrichte werkzaamheden aan hetzelfde voertuig of als de opdrachtgever niet voldoet aan zijn verplichtingen jegens DK, heeft DK het recht om het voertuig onder zich te houden (retentierecht).

12. Levering en risico
DK draagt het risico van de auto tot aan de feitelijke levering. De koper moet de auto bij aflevering controleren op zichtbare gebreken en eventuele klachten onmiddellijk melden. Als de koper dat niet doet, wordt de geleverde auto geacht te zijn aanvaard in de staat waarin deze zich bevindt en wordt deze als deugdelijk en akkoord beschouwd. De auto die wordt ingeruild, wordt pas eigendom van DK wanneer deze feitelijk is geleverd aan DK. Tot aan dat tijdstip is de in te ruilen auto voor rekening en risico van de koper, inclusief alle kosten van onderhoud en eventuele schade door welke oorzaak dan ook, evenals de schade die wordt veroorzaakt als de koper het complete kentekenbewijs niet of niet tijdig kan inleveren.

13. Stallingskosten

Als de koper/opdrachtgever de auto niet binnen vijf werkdagen na de afgesproken leveringsdatum of datum waarop de auto na reparatie gereed is, heeft afgehaald, mag DK stallingskosten in rekening brengen van € 50,00 exclusief BTW per dag.

Voor overige vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer (+31) 687316526 of via de mail op [email protected].

×

 

Hallo!

Klik op onderstaande contact om ons op WhatsApp te benaderen.

× Maak een afspraak!